niedziela, 8 września 2013

Informacja

Hej moje słoneczka! Jak tam po wakacjach? Pewnie już zmęczeni pierwszym tygodniem szkoły, co? Ja jestem strasznie. Mogłabym spać godzinami, jednakże do rzeczy. Co tutaj mnie sprowadziło? A no właśnie, temat szkoły i weny. Chciałam tylko napisać, iż rozdziały nie będą za często tak, jak na wakacjach. Czeka mnie sporo nauki, w końcu to 2 klasa gimnazjum. W dodatku ostatnio cierpię na chorobę braku weny lub inaczej: braku chęci i braku rozmaitego słownictwa, czyli obrania tego wszystkiego w ładne słowa. Przepraszam was bardzo :(
To chyba tyle. Postaram się wykorzystywać ten wolny czas na pisanie rozdziałów. Nie mogę przecież was zawieść.

Buziaki, Sue x

1 komentarz:

  1. Witaj ! :D
    Źle po wakacjach! Czuję się jakbym chodziła do szkoły z dobry miesiąc -,-'
    Nie przejmuj się tym brakiem weny i wgl, bo ja też nic nie mogę napisać u sb...-,-
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział, weny życzę i udanej nauki ;) Xx

    OdpowiedzUsuń

Proszę, jeśli przeczytałeś/aś to pozostaw po sobie komentarz. Komentarze tak motywują do dalszego pisania. Dziękuję i całuję, Sue x