czwartek, 15 sierpnia 2013

Mała informacja

Hej moje słoneczka! Pewnie zastanawiacie się po co dodałam tego marnego posta. Otóż chciałam was poinformować, iż jadę na pełne 2 tygodnie na wyspę Kos w Grecji. Nie będzie mnie od 18 sierpnia do 1 września. Jeśli chodzi o dostęp do internetu to nie będzie łatwo. Będę musiała płacić 3 Euro za 1 godzinę Wi-Fi co jest bardzo lipną sprawą. Nie wiem czy będę w ogóle mogła używać internetu. A już jeśli chodzi o moje konto na twitterze: poprosiłam @mycutepiejay o zajęcie się nim.
Jeśli zaś chodzi o rozdziały to spokojnie; nawet z takimi rzeczami sobie poradzę. Jeżeli uda mi się napisać 2 rozdziały w niecałe 2 dni to dodadzą się same. Tak, same. Dziękuję ci blogspocie za takie coś jak ustawienie daty i godziny publikacji posta! Co, kiedy i jak jakby coś będzie napisane w zakładce "Rozdziały", czy jak to tam się zwie, po prawej stronie. Jeżeli rozdziały się nie dodadzą, cóż...jesteście zdani na czekanie do początku roku szkolnego. Nie bójcie się, wtedy dodam rozdział jednego dnia, a kolejny drugiego dnia. W takim tempie wszystko się nadrobi.
Chciałabym was tak na koniec zachęcić do komentowania. Wiem, że jesteście leniwi, sama jestem, ale skomentujcie raz czy dwa. Dzięki temu mogę poznać waszą opinię na temat danego rozdziału :)
To chyba tyle co miałam wam do przekazania. Trzymajcie się ciepło.
Całuję, Sue x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, jeśli przeczytałeś/aś to pozostaw po sobie komentarz. Komentarze tak motywują do dalszego pisania. Dziękuję i całuję, Sue x